AA ECO - marchewkowy żel pod prysznic i żel do mycia twarzy

Żel do mycia twarzy i żel pod prysznic z wyciągiem z marchewki kupiłam z końcem września. Ale musiały poczekać na swoją kolej i tak zaczęłam ich używać dopiero w grudniu. Obecnie mi się pokończyły więc się wypowiem ;P



Są to bardzo delikatne kosmetyki do mycia. Oba mają przeźroczysty kolor i są w swojej konsystencji żelowate, przy czym żel do mycia twarzy jest bardziej wodnisty. Żaden z tych produktów mnie nie uczulił, a po użyciu pozostawiał skórę delikatną, bez jakiegokolwiek uczucia ściągnięcia. Jednak żelem do mycia twarzy makijażu nie zmyjecie, jest zbyt delikatny! Plusem niezaprzeczalnie jest też bardzo ekologiczny skład i to, że żaden z tych produktów nie pachnie.

Są jednak i minusy. Cena, 125 ml produktu kosztuje ok. dwudziestu paru złotych. I może byłoby ok, gdyby nie fakt, że zakrętki są fatalne, a co za tym idzie marnotrawstwo tych produktów powoduje u mnie zgrzyt. Do nakrętek dostaje się woda, ba, jedna z nakrętek pękła mi przy dokręcaniu tubki!

 Od lewej: żel do mycia ciała i żel do mycia twarzy:



Czy kupię? Niestety nie! A szkoda. Nie lubię płacić za coś, co mi przelewa się przez palce, szczególnie w tej cenie.

Komentarze

Popularne posty