DERMEDIC CELLUEND EXPERT - JEST NADZIEJA!

Wakacje minęły a  skutecznie panoszy się w pogodzie. A ja chciałam się dziś z wami podzielić moim odkryciem, które faktycznie zadziałało! Gdzieś na początku czerwca zakupiłam zestaw DERMEDIC CELLUEND EXPERT, który składał się z żelu pod prysznic i termoaktywnego żelu wyszczuplającego. Kupiłam go impulsywnie, bo w aptece była promocja... z 140 zł na 90 zł. Stwierdziłam, że za tą cenę może coś poradzi na mój cellulit udowy. I udało się! Oczywiście wiem, że nie bez zasługi była zmiana diety na bardziej warzywno-owocową i częste wycieczki rowerowe, ale jednak podczas stosowania żadnego innego preparatu nie udało mi się osiągnąć aż takiego efektu (czyżby Cena Czyniła Cuda?).





OPAKOWANIE
Żel pod prysznic zapakowano w opakowanie o pojemności 100g.
Żel termoaktywny zamknięty jest w opakowaniu 200 g.
 
ZAPACH I KOLOR
Żel pod prysznic pachnie minimalnie, to delikatni zapach herbaty zielonej. Kolor - przeźroczysty.
Żel termoaktywny  pachnie intensywniej, ale nie jakoś mocno i tu poza zieloną herbatą wyczuwam nutkę cytrusów. Ale ten kolor! Same widzicie na zdjęciach! Początkowo nie mogłam się do niego przekonać. ALe udało się:)

WYDAJNOŚĆ
Żel pod prysznic skończył mi się szybko, za szybko.
Żel termoaktywny starczył mi na dużo dłużej, gdzieś na około 2 i pół miesiąca, a jak już zaczęłam stosować go to byłam sumienna i stosowałam codziennie (no dobra kilka razy wieczorem odpuściłam sobie z powodu zmęczenia).

 
DOSTĘPNOŚĆ I CENA
Osobiście widziałam ten duet tylko w aptece. Zawsze jest jeszcze internet;)
Jeśli zaś chodzi o cenę, to będę szczera - nie wiem co mnie zamroczyło, bo nie mam w zwyczaju kupować tak drogich kosmetyków, tym bardziej impulsywnie. Cena z tego co się orientuję za zestaw waha się w granicach 80-140 zł (wszystko zależy od promocji).
PRODUCENT OBIECUJE
Żel pod prysznic, to preparat, który ma doskonale myć i przygotować skórę do dalszej kuracji antycellulitowej. Zawarta w produkcie kofeina ma poprawić krążenie, usprawnić funkcjonowanie tkanki łącznej, przywraca ładny i zdrowy koloryt skóry. Preparat ma poprawić elastyczność oraz witalność skóry. 
Natomiast żel termoaktywny ma przyśpieszyć degradację tłuszczu w tkankach, skutecznie redukując cellulit. Jego zadaniem jest ujędrnianie, wygładzanie i napinanie skóry, dzięki czemu modeluje sylwetkę. Jego zadanie to wyszczuplanie i redukcja cellulitu.

 
MOJA OPINIA
Na te kosmetyki wydałam sporo (w moim mniemaniu), dlatego oczekiwałam efektu. I w połączeniu z zmianą nawyków żywieniowych i ruchem uzyskałam widoczny efekt. Oczywiście  cellulit nie znikł całkowicie, ale jest płytszy, mniej widoczny a moja skóra w tych newralgicznych miejscach jest gładsza, delikatniejsza i bardzie jędrna. Jedyne czego nie doświadczyłam to uczucia rozgrzania, oczekiwałam silniejszych doznań w tej kwestii:D Jak to było przy serum termoaktywnym z Eveline. Ale wtedy faktycznie efekt nie był tak widoczny ka w przypadku produktów DERMEDIC CELUEND. W tym przypadku pierwsze efekty zauważyłam po około 3 tygodniach i z każdym tygodniem było lepiej.

 
CZY KUPIĘ KOLEJNY RAZ? W promocji na pewno;)

Komentarze

Popularne posty