Cetaphil MD Dermoprotektor czyli kryzysowy narzeczony:)

Kryzys minął. A był widać po blogu. Ale jestem. Mam nadzieję, że będzie dobrze. Wiec bez zbędnych głębszych wywodów i rozmyślań.

Jest! To już teraz! Pierwsza notatka kosmetyczna!

Dziś o balsamie do twarzy i ciała. O kosmetyku, który chyba już zawsze będzie obecny w mojej kosmetyczce. Balsam ten dedykowany jest dla skóry wrażliwej i suchej. Czyli dla mnie też. O balsamie dowiedziałam się od mojej już byłej pani dermatolog, której jestem bardzo wdzięczna za to cudo! Kiedy już byłam w nim dostatecznie zakochana okazało się, że nie tylko jaz nim romansuję;)

Oczywiście mowa o ...


Cetaphil MD Dermoprotektor, balsam do twarzy i ciała do skóry wrażliwej lub suchej






OPAKOWANIE
Balsam jest umieszczony w butelce o pojemności 250 ml. Butelka trzyma się pewnie w ręce, a sama aplikacja jest bardzo łatwa ponieważ balsam jest dość rzadki.

ZAPACH  
Właściwie to ten balsam nie pachnie.

WYDAJNOŚĆ
Bardzo dobra, wystarczy niewielka ilość by odpowiednio nawilżyć skórę. Dodatkowo łatwo się rozprowadza. Dzięki temu starcza na długo.


DOSTĘPNOŚĆ I CENA
Kiedyś można go było dostać w wybranych aptekach i w sklepach internetowych. Dziś w większości aptek i większych drogeriach np. Superpharmie.
Koszt to około 40 zł, ale a nóż widelec trafi się promocja ;)
DZIAŁANIE 
Intensywnie nawilża skórę, pomaga zachować naturalną barierę ochronną naskórka, wygładza i zmiękcza skórę, łagodzi napięcie spowodowane przesuszeniem skóry oraz ułatwia wchłanianie leków w postaci maści i kremów.
Szczególnie polecany jest jako wspomaganie w leczenie trądziku, atopowego zapalenia skóry i łuszczycy.

 MOJA OPINIA
Ten balsam w postaci delikatnej emulsji jest dla mnie idealny. Dzięki niemu moja skóra nie jest już tak zmęczona ciągłym ciągnięciem spowodowanym suchością skóry w newralgicznych miejscach czyli w okolicy łokci, kostek czy na czole, albo kiedy męczy mnie katar sienny ratuje skrzydełka mojego nosa:) Pod tym względem to fantastyczny nawilżacz, który pozostawia skórę miękką i gładką. Nie zapycha, dzięki czemu odkąd go używam problemy z zaskórnikami i wypryskami są mniejsze. 
Bardzo ważny jest fakt, że jest to produkt bardzo wydajny, co przy cenie stanowi niezaprzeczalny plus.
Jest jeszcze jeden plus - może być stosowany już u noworodków.

Dobrego dnia wszystkim! Pozdrawiam śnieżnie :)

Komentarze

  1. Ojej! Jaka niespodzianka :) Tak od czasu do czasu zaglądam z nadzieją, że kiedyś będziesz miała trochę czasu, żeby coś skrobnąć. I doczekałam się ;)
    Też bardzo lubię firmę Cetaphil. Mam ich balsam do ciała Cetaphil Restoraderm. Używałam go razem z Szymkiem, ale on woli bardziej pachnące. Chętnie wypróbuję ten, o którym piszesz, jako krem do twarzy.
    Czekam na dalsze notki :)
    Pozdrawiamy całą trójką. Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty