po przerwie... wracam!

           Miniony rok był dla mnie bardzo ważny i przełomowy. Podporządkowany jedynej w swoim rodzaju i fantastycznej uroczystości, dzięki której staliśmy się MAŁŻEŃSTWEM! A potem było już piękniej!  Wiele razy chciałam tu wrócić ale nie wiedziałam jak. Teraz wracam! Po prostu:)

I pokazuję to co zrobiłam na święta:

Moje pierwsze bombki decoupage! Na formie akrylowej. oczywiście nie są idealne, chociaż mama nie chciała wierzyć, że zrobiłam je sama! więc chyba nie są najgorsze:D





Wianek z wstążeczek do położenia na stole lub do zawieszenia w oknie lub na drzwiach. Bardzo mi się podoba efekt końcowy, bo w trakcie robienia jakoś mi to się nie kleiło.




I pierniczki!!I Które po raz pierwszy lukrowałam z Mężem;* Wyszło nam ich bardzo wiele, ale też wiele rozdaliśmy rodzinie i znajomym w prezencie świątecznym, stąd puszka świeci pustkami;P



A na koniec składam wszystkim najlepsze życzenia noworoczne, by ten Nowy 2013 Rok był pełen pasji, miłości i zdrowia:*


Komentarze

Popularne posty