zaproszenia oficjalne!

Wiem, wiem. Długo mnie nie było, ale najpierw miałam mało czasu z powodu pisania (kolejnej) pracy dyplomowej. Potem nie miałam siły, potem znów czasu (bo zajmowałam się tym o czym dziś będzie mowa), potem ochoty i tak do dziś. Bo dziś jestem chora więc już sama nie wiem co mam z sobą z robić, bo chorowanie to ciężka praca, jakby powiedział pewnie Mikołajek. Więc się zebrałam w sobie i przedstawiam nasze zaproszenia ślubne! Sama robiłam! I na żywo są tysiąc razy ładniejsze!!!



A z racji tego, że całkiem niedawno świętowałam urodziny swoje jestem posiadaczką nowych książek! I dzięki nim mam zamiar przetrwać czas chorowania;) Martynę połknęłam wczorajszego popołudnia w ramach pierwszego balkonowego czytania w tym sezonie, który oficjalnie uważam za otwarty!


 Dobrego wieczoru wszystkim i sobie życzę!

Komentarze

  1. Piękne zaproszenia!!! Z koronką! :D Naprawdę bardzo mi się podobają. I pomysł z imionami wplecionymi w kokardę naprawdę udany :)

    Życzę przyjemnej lektury i szybkiego powrotu do zdrowia :)
    I czekam na nasze spotkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne , zdrówka życzę :)
    Pozdrawiam ✿ܓ
    M.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty