Urodzinowy notes i zaproszenie na ślub

Siostra miała kilka dni temu urodziny:) Oczko! I wśród prezentów znalazł się tytułowy notes - który poniżej - i kolczyki, których nie będzie poniżej bo B. wyszła a kolczyki ma na uszach:)



I dziś kolejne zaproszenie na ślub dostałam! Ślicznie dziękuję:* Czyli lato będzie ślubne:)

A z mniej optymistycznych wiadomości: walczę z licencjackimi analizami. Napisać magisterkę to pikuś było w porównaniu z tym. Nie wiem czy z tym wszystkim zdążę. A tu jeszcze tyle zaliczeń i egzaminów:/

Ach, gdzie ten beztroski maj?

Komentarze

  1. Kochana! w snach :D ten beztroski maj oczywiście ;)
    Śliczny notatnik! Bardzo mi się podobają te wstążki wokół kółek. Jeśli będziecie zamawiały kółka,to pamiętajcie o mnie :D
    A na zdjęcie kolczyków i tak czekam ;)
    Z wszystkimi pracami dasz radę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Moment! Ja się wbijam na warsztaty robienia notesów!! Ja chcę tak umieć!!

    Ja myślę, że przyjdziecie na ten ślub :D bo zapraszam serdecznie!

    A maj, kurcze... pogoda się uwzięła na nas, czy co...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty